Kaydedilen zamanın başlangıcından beri insan topluluklarının büyük çoğunluğu patriarkal (ataerkil) sistemde yaşamış ve erkekler tarafından yönetilmiştir. Bu da aklımıza şöyle bir soruyu getiriyor: “Patriarka doğal mıdır?” Bu soruyu cevaplamak için
Matriarka İzi - Patriarka6 months ago
Kaydedilen zamanın başlangıcından beri insan topluluklarının büyük çoğunluğu patriarkal (ataerkil) sistemde yaşamış ve erkekler tarafından yönetilmiştir. Bu da aklımıza şöyle bir soruyu getiriyor: “Patriarka doğal mıdır?” Bu soruyu cevaplamak için
Gündem7 months ago
Gündem7 months ago







Gündem7 months ago

